Bereid je voor op een stressvrije piekperiode met unieke inzichten in de prestaties van je vervoerders. Met Shipping Intelligence ben je de piek altijd een stap voor.
B&S Group x Sendcloud
Pakketvolumes pieken en jij bent er klaar voor, maar zijn je vervoerders dat ook?
Pakketvolumes pieken en jij bent er klaar voor, maar zijn je vervoerders dat ook?
Deze bedrijven tackelen verzenddrukte met Shipping Intelligence
Hi Joris
en team👋
Huib hier, het gezicht en brein achter Sendcloud’s Shipping Intelligence.
Wacht nog even met het openen van de champagne, laten we er eerst voor zorgen dat je de piekperiode met een gerust hart ingaat. Bekijk hier wat slimme verzenddata voor B&S Group kan betekenen.
Huib Adriaans
Head of Sendcloud Shipping Intelligence
Q4 verzendinzichten x B&S Group
Heb je zicht op de prestaties van je vervoerders?
Vertrouw je de statusupdates en data die je van je vervoerder ontvangt? Uniforme verzendgegevens van verschillende vervoerders geven meer inzichten.
Niet alle vervoerders zijn even betrouwbaar
Storingen, vertragingen en verloren pakketten komen in Q4 vaker voor. Vergelijk prestaties van vervoerders en zorg dat je meer opties achter de hand hebt.
Wat als je problemen kunt oplossen voordat je klanten ze opmerken?
Voorspel vertragingen en geschatte levertijden, zodat je CS collega’s klanten vroegtijdig en automatisch op de hoogte kunnen brengen.
Wat als je prestaties kunt vergelijken zonder daadwerkelijk te verzenden?
Vergelijk snelheid, uitzonderingen en problemen van meerdere vervoerders tegelijk en op dezelfde route. Zo kun je zorgeloos van vervoerders switchen waar nodig.
Op basis van 12 jaar aan verzenddata voorzien we je van advies
Bepaal de beste verzendstrategie voor jouw logistieke operatie. Met Shipping Intelligence vertrouw je op de meest accurate data. Dit is alvast ons eerste advies.
Dit is wat Shipping Intelligence voor jou kan doen
Leer van vakgenoten en ontdek hoe zij slimme verzenddata inzetten.
“We hebben onze Trustpilot en CSAT scores in 6 maanden verhoogd. Bovendien kunnen we dankzij prestatie-inzichten van de vervoerders beter onderhandelen.”
“In het afgelopen jaar kregen we 35% minder vragen over de verzendstatus, en 9 van de 10 klanten waarderen de proactieve communicatie over hun leveringen.”
We helpen je de piekperiode
stressvrij door te komen
Verstoringen en vertraagde pakketten leiden tot slechte reviews en onnodig hoge kosten. We laten je graag zien hoe Shipping Intelligence dat oplost.