“Sendcloud helpt ons met het efficiënt verwerken van zendingen & klanten up-to-date houden”
“Onze grootste uitdaging is zo snel mogelijk blijven leveren, ook nu de vraag zo explosief is toegenomen sinds corona. Iedere klant moet de best mogelijke Box ontvangen en het liefst de volgende dag al.
Sendcloud helpt ons met het efficiënt verwerken van deze zendingen en alle klanten goed up-to-date houden met track & trace e-mails in onze eigen taal en merkbeleving.”
Tim Remmerswaal
Lees case
Sendcloud is voor het logistieke stuk binnen onze orderafhandeling een essentiële partner gebleken.
“Sendcloud zorgt op het gebied van het verzenden voor veel meer efficiëntie. Voordat we zijn gestart met Sendcloud hadden wij een WMS-systeem dat ook de verzendlabels voor ons creëerde. Een erg log systeem dat eigenlijk van alles een beetje was maar zeker niet optimaal was ingericht voor e-commerce.
Nadat we zijn overgestapt van e-commerce platform hebben we het pick & pack proces uit elkaar getrokken en verzorgt Sendcloud het logistieke gedeelte van de orderafhandeling. Het pick proces is aangesloten op ons WMS systeem dat onderdeel is van ons ERP pakket. Uiteindelijk communiceren de drie verschillende systemen weer met elkaar door een unieke identifier die bij elke order wordt meegegeven.“
Jan Willem de Muinck Keizer
SUITSUIT
Lees case
Sendcloud was de makkelijkste manier om toegang te krijgen tot verschillende verzendopties van meerdere vervoerders.
“Sendcloud betekent voor ons gemak. Het was de makkelijkste manier om toegang te krijgen tot verschillende verzendopties. Belangrijk daarbij voor ons was de mogelijkheid om een pick-up service te krijgen, zodat we onze pakketten niet meer zelf weg hoefden te brengen. We zijn blij met de API functie van Sendcloud voor het printen van verzendlabels en vinden het erg fijn dat we voor veel vragen direct bij Sendcloud terecht kunnen.”
Axel Persoon
Plantsome
Lees case