Automatisch retouren afhandelen met de retourmodule

Vanaf nu wordt het verzend- en retourproces van je webshop nog makkelijker. Met de retourmodule van SendCloud handel je nu ook retourzendingen automatisch af. Bespaar veel tijd met je persoonlijke retourportaal (omgeving), waarmee jouw klanten eenvoudige een retourlabel genereren.
retourportaal
HOE WERKT HET?

Webshop branded retouromgeving

Het retourportaal kan ‘gepersonaliseerd’ worden in de stijl van jouw webshop(s). Je kunt bijvoorbeeld jouw logo toevoegen en de kleur, afbeelding en inhoud bepalen.
In 5 eenvoudige stappen kun je jouw retourportaal al activeren! Zodra je portaal geactiveerd is, krijg je automatisch een retourlink voor jouw webshop. Deze kun je communiceren naar je klanten tijdens de verzending.

Retourpagina

Al je pakketten in één retouroverzicht

In het retouroverzicht zie je alle producten die terug zijn gestuurd. Je kunt zelfs eenvoudig de status van deze pakketten volgen. Zo weet je precies wanneer de retourzending bij je aankomt. Ook hoef je niet meer handmatig retourlabels mee te sturen naar je klanten. Je kunt nu automatisch retourlabels printen. Het enige dat je dus nog van je klant vraagt is het wegbrengen van het pakket naar de vervoerder.

persoonlijke communicatie

Direct online retouren aanmaken in je retourportaal

Je klanten ontvangen automatisch een mail met een ontvangstbevestiging. Daarin wordt de verzendstatus van het pakket vermeld. Zo zijn ze altijd op de hoogte wanneer hun geretourneerde pakket bij jouw webshop is geleverd. Deze emails kun je opmaken in je eigen huisstijl. Dit zorgt voor vertrouwen en een extra service naar je klanten toe.

RETOURPORTAAL AANMAKEN

Door gebruik te maken van deze website, accepteer je het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close