Waarom bedrijven Sendcloud verkiezen boven Sendy
99,99% uptime
We hebben meer dan een decennium besteed aan het bouwen van een betrouwbaar verzendplatform met plug-and-play verbindingen met 180+ winkels en vervoerders en we zijn nog steeds groeiende.
Ondersteuning van echte mensen
Ons team van meer dan 100 probleemoplossers staat klaar om je vragen te beantwoorden en je te begeleiden bij verzenduitdagingen. Gebruikers van Sendcloud vertellen ons dat dit is wat ze het meest waarderen.
Eenvouding om te starten en in gebruik
Sendcloud is ontwikkeld met de verkoper in gedachten, daarom hebben we het mogelijk gemaakt om binnen minder dan 7 minuten met ons te beginnen met verzenden. Geen technische vaardigheden of leercurve vereist.
Verhoog de efficiëntie met geautomatiseerde verzending
Lever een gedenkwaardige klantervaring
Prijzen die met je meegroeien
Tot 50 zendingen/maand
Tot 400 zendingen/maand
Tot 1,000 zendingen/maand
Beste keuze
Tot 10,000 zendingen/maand
“Ik vind echt dat Sendcloud het beste multi-verzendplatform in Europa is. Ik heb verschillende anderen geprobeerd en de concurrentie blijft ver achter.”
23%
kostenbesparingen voor kopers
231 uur
per maand bespaard op verzenden
58%
toename van B2C-orders
Stap over in 3 eenvoudige stappen:
STAP 1
Koppel je webshop
Importeer bestellingen uit je shop en andere verkoopkanalen via integraties, API of CSV import.
STAP 2
Voeg je logo toe
Voeg je brand toe aan elk contactmoment in het verzendproces– denk aan labels, tracking e-mails, retourportaal en meer!
STAP 3
Begin met het afdrukken van labels
Upload je eigen vervoerderscontract of verzend met de kortingstarieven van Sendcloud. Verstuur binnen enkele minuten, met elke vervoerder die je maar wilt.
Klaar om de overstap te maken?
Automatiseer je verzending van checkout tot retouren en overtref de verwachtingen van je klanten met een moderne bezorgervaring.
© 2023 Sendcloud | Algemene Voorwaarden | Privacy & GDPR Policy | KVK: 66572959 | BTW: NL856613897B01