Het internet kent geen grenzen! Je hebt vast wel eens een product in een buitenlandse webshop gekocht. De omzet van Europese webwinkels blijft dan ook groeien. Door je verkoopwereld te vergroten, loop je geen kansen mis. Uit onderzoek van de Hogeschool van Amsterdam blijkt dat slecht 13% van de e-commerce in Nederland internationaal is. Nu aan

De kerst en daarmee de drukste tijd is weer voorbij! Grote kans dat er vanaf nu verschillende retourzendingen binnenkomen. Er zijn tenslotte heel wat cadeaus gekocht, die wel of niet in de smaak vallen, te groot of te klein zijn of zelfs zonder reden geretourneerd worden. En die dien je dankzij het retourrecht binnen 14 dagen

We staan aan de vooravond van 2017. Hét juiste moment voor een evaluatie, nieuwe doelen en plannen voor het nieuwe jaar. Innovatie en groei zijn twee belangrijke pijlers om weer een jaar te kunnen overleven in e-commerce. Voor ons dus een ideaal moment om eens wat dieper in te gaan op onmisbare tools om je

Herken je dat gevoel, iets moeten maar er totaal geen zin in hebben? We merken dat dit ook vaak het geval is bij het verzendproces van webshops, zonde! Zonder zending geen verkoop natuurlijk. We geven toe dat webshop logistiek een ingewikkeld proces is. Je dient met veel zaken rekening te houden, wil je er zeker

Beoordelingen van klanten geven de juiste informatie om consumenten te informeren voordat ze een product of dienst zullen aanschaffen. Daarom wordt jouw online overtuigingskracht pas écht krachtig wanneer jouw klanten vertellen dat je een goed product verkoopt of een uitstekende service verleent. Tevreden klanten zijn immers de beste ambassadeurs. Maar hoe werkt dit in de