Skip to main content

Behoud controle met transparante order tracking

Verloren pakketten. Vragen. Klachten. Retourzendingen. Chaos… Gelukkig houd je met tansparante tracking je klanten altijd op de hoogte en behoud je de controle over de volledige klantervaring.

Ontdek het nu

Bereid je voor op het e-commerce piekseizoen

Laat de piek van het verzendseizoen geen deuk in je reputatie slaan. Van branded tracking tot gepersonaliseerde retourzendingen, onze ultieme gids voor het optimaliseren van je verzendproces kan je helpen om het piekseizoen de mooiste tijd van het jaar te maken.

Bekijk de gids

Zo blijf je top-of-mind met order tracking

8 best practices voor het optimaliseren van je order tracking

Ontdek de beste strategieën voor het optimaliseren van je order tracking om je klanttevredenheid te verhogen.

WISMO: 10 tips voor minder klantvragen en hogere resultaten

Ontdek hoe je met behulp van tracking e-mails je WISMO-vragen kunt verminderen en je klantretentie kunt verhogen.

Maak klanten enthousiast en stimuleer herhaalaankopen

Post-purchase e-mails inzetten om je klantretentie te verhogen

Ontdek hoe je met behulp van post-purchase e-mails zoals tracking e-mails je klantloyaliteit kunt verhogen.

Klantbeoordelingen: Een korte handleiding voor e-retailers

We delen alles wat je moet weten over het vragen om klantbeoordelingen en geven we je 6 best practices waarmee je de beste resultaten kunt behalen.

Geïnformeerde klanten zijn tevreden klanten

Friandries: Persoonlijke aandacht voor klanten

“Onze producten verkopen rondom feestdagen zoals kerst, Moederdag en Valentijnsdag extra goed. Daarom is het ideaal dat we onze branded tracking pagina en e-mails volledig kunnen aanpassen aan deze speciale dagen.”

KAA Gent: De juiste boodschap op het juiste moment

“Naast het bieden van live tracking, kunnen wij onze klanten nu ook KAA Gent-gerelateerde promoties sturen. Klanten weten dus niet alleen waar en wanneer ze hun pakket kunnen verwachten, maar krijgen ook nog eens leuke acties toegestuurd.”

De Notenshop: Minder WISMO-vragen

“Met behulp van de tracking e-mails van Sendcloud houden wij de klant op ieder moment op de hoogte waar de bestelling zich bevindt. Hierdoor ontvangt onze klantenservice nu veel minder vragen en besparen we daarmee een hoop tijd.

Regel je verzendproces van checkout tot retourneren

Stroomlijn je verzending

Snel en flexibel verzenden met een verzendproces dat fouten minimaliseert en je efficiëntie verhoogt.

Lees meer

Post-purchase
ervaring

Transparante tracking houdt klanten op de hoogte en helpt je om te gaan met vertragingen voordat ze een negatieve impact hebben op je bedrijf.

Boek je demo

Bewaar je gemoedsrust
in drukke tijden

Trek klanten over de streep met een verzendverzekering, zelfs als er iets misgaat.

Lees meer

Neem je verzending in eigen hand met Sendcloud

Verzenden gaat nooit zonder problemen. Daarom heb je Sendcloud nodig – de verzendpartner die je de controle over je verzendproces teruggeeft.